zondag 28 juni 2015

gratis taxus haag snoeien tegen kanker.

Ik ga er geen gewoonte van maken om kleine hulp via mijn blog inte roepen tog voor het goede doel voel ik mij hier vrij over.

Wij hebben thuis een zeer dikke haag Taxus. 2*8m lengte dus dubbele zijde en minstens 2m dikte dus totale snoeilengte 40m daarbij is onze haag 3m hoog.
Tog ligt de haag aan beide zijde aan een diepe gracht (geschikt materiaal).Wie wil onze haag gratis komen snoeien om het taxussnoeisel aan het goede doel te geven voor aanmaak van chemogeneesmiddelen.
Ik wil opmerken dat de taxus boven aan de haag zeer mooi is opgeschoten en er zeker +40cm snoeisel opstaat.
U kan mailen  e-mail:  stef_debruyne@hotmail.com   er is bijna altijd iemand thuis.

Geef mensen met kanker hoop.

Mijn vader en moeder zijn hoog bejaart en ik en mijn broer hebben een ernstige handicap.Ik zou niet weten hoe ik er zelf aan moet beginnen.

Ik reken op de goede wereld,waar dokters zoeen reclame van maken.Ik zou zeer blij zijn en er is een heele grote kans dat de persoon die ons helpt geluk en voorspoed zal genieten.

Dank u bij voorbaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten