donderdag 9 juli 2015

Dank u Belgische regering en alle andere mensen voor het redden van 244 christenen uit Alepo.

Gisteren 8.07.2015 kwam er in het journaal een bericht.De Belgische regering had het mogelijk gemaakt om 244 Syrische Christenen in België asiel te geven.De Belgische regering deed dit niet alleen en ik wil iedereen danken die hieraan mee geholpen heeft.
Ik hoop dat alle Belgen begrip voor deze moeilijke situatie van deze mensen zullen hebben.Verder hoop ik dat iedereen deze mensen echt welkom in België zal wensen.Dus ook op mijn blog wil ik nog eens zeggen dat deze mensen niet uit favoritisme van Christenen gekomen is maar omdat deze mensen het meest kwetsbaar waren.Voor mij zijn deze mensen dus echt welkom.Ik hoop dat ze hier een toekomst kunnen opbouwen en mee helpen aan de Belgische voorbeeld staat met vallen en opstaan.Van mijn kant wil ik dus mij engageren respect voor de Belgische democratie op te brengen en wil ik ook mensen erop wijsen dat ik als profeet geen staat kan leiden.Tog wil ik wel een geestelijk voorbeeld voor de maatschappij zijn en dus erop wijsen dat God houd van mensen die geestelijk ontwikkeld zijn voor mensen die hiervoor geschikt zijn.Maar God houd van iedereen.Dus iedereen we bouwen verder aan een mooie toekomst voor iedereen.En ooms die opdezelfde dag jarig zijn toen als de allergrootste Belg (pater Damiaan)heilig verklaart is ,zullen zeker een zeer goede plaats in de hemel krijgen en kunnen vanaf daar de mensheid zeker helpen amen,amin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten