zaterdag 27 december 2014

10 belgen wonnen gisteren een groot bedrag met euromillions.Naamdag Heilige Stefanus.

Gisteren 26/12/2014 wonnen 10 belgen een groot bedrag waaronder de hoofdprijs van meer dan 25milj euro.6belgen op 11 winaars in Europa wonnen 139.000 euro (een beetje meer) en nog 3belgen op 15winaars in Europa wonnen 34.000euro (iets meer) dit is de tweede hoofdprijs die iemand uit BelgiĆ« wint dit jaar met euromillions.De eerste winnaar was op 15/07/2014 en won 68milj euro of wel het getal van mijn geboortejaar.Persoonlijk vind ik dit dan wel ook zeer speciaal.Sinds de start van euromillions hebben (denk ik) nog nooit zoveel belgen op dezelfde dag een groot bedrag gewonnen. tweede kerstdag  de naamdag van de Heilige Stefanus de eerste martelaar van de Christenen is dus wel heel speciaal voor mij.Gisteren won mijn favoriete voetbalploeg dan nog met 0-6 bijeen uitwedstrijd.Mooi tog God houd van BelgiĆ«,Vlaanderen en de wereld.Dus sluit onder geen enkel voorwendsel onze Lieve Heer uit.Zeker in de toekomst zal de wereld het gebed tot het hogere van Stefan nodig hebben.Maar bid maar tot het hogere omdat jullie met Stefan moet samenleven en dus discrimineren van God onder de mensen is supermega verwerpelijk.Zorg er dus als maatschappij voor dat ik dit super verwerpelijk vergrijp niet kan aangrijpen om bv niet meer aan het zogezegde democratisch rechtssysteem wil deelnemen.Discrimineren van mensen kan niet.Gediscrimineerde mensen hun rechten afnemen om jullie eigen dictatuur goed te kunnen praten is geen democratie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten