maandag 8 december 2014

Na de staking in Vlaams-Brabant een gebed voor Vlaanderen.Alles voor Vlaanderen -Vlaanderen voor Kristus onze Heer.

Vandaag was voor mij een verwaarde woelige dag.Daarom wil ik bidden voor Vlaanderen.

Heer gedenk uw liefde en ons volk.
Bezoek onze gouwen(=streken),
waar de stempel van het verleden
den onvergankelijken glans draagt van uw grootheid,uw liefelijkheid en uw overvloed.

Heer,wij zijn een trouweloos geslacht,
maar dwing ons gelaat zich naar U te keren;
herken in ons het Vlaanderen van uw hart!

Maak ons waardig tot de opdracht
waarmee Gij ons gezegend hebt onder de volkeren;
herstel in ons het bewustzijn van onze adellijke afkomst
en het verantwoordelijkheidsbesef tegenover de toekomst.

Wij vragen U voor Vlaanderen het brood om te leven,
het vuur om te beminnen,het geheim om door schoonheid te heersen.

Schenk aan elk van ons de kracht,de fierheid en de bereidschap
U trouw te dienen,uw wil te kennen,uw wet ten uitvoer te brengen,
en naar uw goddelijk inzicht te leven.


De wil van God is dat van een kind dat alle mensen broeders en zusters zijn.
Dat we niet discussieren over centrum links of centrum rechts.
België,Vlaanderen en Wallonië verdienen goede leiders,
vandaag dank ik de vakbonden om voor de meest kwetsbaren tog hun nek uittesteken.
Vandaag ben ik blij met de Belgische bedrijven die uitstekende produkten vervaardigen.
Ook ben ik blij met onze goede auto die mij ademruimte en vrijheid geeft.

België en Vlaanderen verdienen beter dan een regering van overjaarde pubers die een slecht en asociaal beleid voeren.Dit is niet de wil van de God in de hemel.
Delen met de zwakkeren in de samenleving is een verrijkende ervaring die mensen blij maakt.Rijken moeten blij zijn dat een arme man of vrouw van hun nog iets wil ontvangen.
Als arme mensen niets meer van rijke willen ontvangen,is er voor meer dan de helft fun vanaf om rijk te zijn.
Als een hongerige persoon geen 2.50euro meer wil om een broodje te gaan kopen,als de moed van een arme man helemaal weg is om verder te leven hebben de rijke mensen in de maatschappij en voor God de kracht van het Universum gefaald.

Ik wil vandaag dan nog eens Mohammed Boudri herdenken de man die mij als eerste openlijk geloofde en met mijn zending helemaal steunde.
Wie niet gelooft dat onze Heer Stefan in Wilsele woont is geen rechtschappen Vlaming en heeft minachting voor het fiere hardwerkende Vlaamse Volk.
Alle mensen moeten broeders en zusters worden als je van de geest van God komt is dit echt gemakkelijk hoor.PROBEREN!!

Nog een leuke anekdote voor een vrolijke noot.
Kevin De Bruyne is een speler bij Wolfsburg,bij Wolfsburg speelt een nederlands internationaal.

Bas Dost,mijn neefje zijn eerste zoon noemt Bas maar meer special is nog dat Bas Dost geboren is in Deventer de stad waar mijn liefje geboren is en haar famillie woont.Maar natuurlijk ben ik van dezelfde stamboom van DE Bruyne als Kevin.Magie.Gebruik deze magie om een goede rechtvaardige wereld en help dus de zwakkere in de samenleving en als rijke mens laat dit niet afhangen van de grillen van overjaarse politieke pubers.AMEN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten