zaterdag 20 december 2014

God en onze lieve Heer worden voor de gek gehouden.

http://deredactie.be/permalink/1.2187288

Ik roep heel de wereld op geen geld te geven aan mensen die het niet verdienen.De natuurlijke vader van onze Lieve Heer (Albert De Bruyne) is broeder van Oostakker geweest en zegt dat het in het klooster er niet eerlijk aan toe gaat.
Wie geeft onze lieve Heer een normaal leven en laat hem met een beetje financiƫlle midelen wel aan liefdadigheid doen.Via de officiƫlle kanalen VDAB ,Echo ,ATB noem maar op, nergens ben ik welkom en sluit men mij uit.Nu is de pastoor en zijn kloosterlingen ook nog niet eerlijk.Wat word eigenlijk nog van God verwacht en zijn profeet.Arme oneerlijke wereld vol met judassen en zeer slechte mensen.

En tog zijn er mensen die mij helpen en daar plezier aan beleven.Dank u wel aan iedereen die mij helpt.Mensen met minder dan 2000euro netto inkomen daarvan wil ik niet 1 cent.Maar van de andere mensen over heel de wereld wil ik een ford focus clipper met powershift als werk auto en bij mij is alles werk dus met zoeentje heb ik meer dan voldoende maar een nieuwe elke 5jaar zou ik leuk vinden maar dus eerst hopen op de eerste.Een gelijkwaardige auto is voor mij ook goed als een automerk de echte werkende Heilige vader sponsoort.Doen hoor krijg je echt geen hoofdpijn van of een maagzweer en kan ik met de moeder van God haar laatste jaren nog wat uitstapjes maken.Mogen wij ook eens.Die uitstap naar Adinkerke Ara-Dune hotel was maar 1dag en dat is wel echt weinig maar was tog leuk.Help mij dank u wel aan alle goede mensen van de wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten