donderdag 8 januari 2015

Je suis Charlie. SOLIDARITEIT !

Een bericht uit het nieuwsblad.   "Charb  cartoonist en hoofdredacteur"  ik sterf liever rechtopstaand dan dat ik leef op mijn knieën . zei cartoonist Charb twee jaar geleden.Stephane Charbonnier (47) was hoofdredacteur van "Charlie Hebdo" Sinds 2011 kreeg hij politie bewaking. Zijn laatste cartoon was angstaanjagend profetisch.  "Nog altijd geen aanslagen in Frankrijk" staat boven een afbeelding van een jihadist."Wacht!", zegt die."We hebben nog tot eind januari om onze wensen over te maken."

Stephane Charbonnier  21.08.1967  +7.01.2015  angstaanjagend profetisch

Stefan De Bruyne :22.08.1968  de profeet allerlanden vrede stichtend en brengend

Godelieve-Maria tweelingzus van Josehp: 08.01.1938   moeder van onze Lieve Heer

teveel om toeval te zijn 12 doden gisteren berichte men 10 journalisten en 2 agenten vandaag bericht men preciezer.  Charlie Hebdo  huisnummer 10

Voor alle mensen in de wereld en de dierentuin en het Circus erbij laat ons in vrede samen leven.En tog een oproep we discrimineren niemand we geven rechten aan alle aardbewoners.

En dus niet zoals Geert Bourgois,als het u niet aanstaat moet je maar naar de rechtbank trekken.

Onze Lieve Heer trekt al sinds 2008 naar de rechtbank maar we hebben nogaltijd geen advocaat gevonden die ons wil verdedigen men discrimineert onze menselijke profeet dagelijks maar blijkbaar hebben magische mensen geen rechten.Ik ben al sinds 1997 verlicht heb vandaag echt het pad der wijsheid gevonden en betreden nu nog 7miljard minder ontwikkelden te gaan.

Vandaag ben ik bij de twee knappe zusters bij Q8 langsgeweest om mijn lotto's binnen te doen en maakte dwangmatig tog spontaan een opgestokken gebalde vuist uit solidariteit leuk tog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten