zaterdag 29 december 2012

Mercedes-Benz en moreel,integer eerlijk zaken doen.

Vandaag cheq ik even mijn blog,en ondek onmiddelijk dat er reclame van Mercedes-Benz onder mijn blog staat.
Dank u wel Mercedes.Hierbij wil ik aan toevoegen dat ik (ondanks het falen van het kapitalistische systeem) iedere werknemer en bestuurder van Mercedes wel geen slechte mensen vind.Bij mij gaat het over het systeem dat niet werkt.Corruptie zeker in BelgiĆ« is de normaalste zaak van de wereld.Zo kan ik mij best nog herrinneren hoe de belastingcontroleurs in de Horeca in Leuven hun werk deden.Ze zetten een malletje voor de toog en de bedoeling is die te vullen als ze even weg gaan.Cognac e.a word dan door de horecauitbater meegegeven en de controle zit er alweer op.Bij cantersteen niet anders en ga zomaar door.Erg gezellig als je tot deze elite behoort.De scheriff van de Leuvense politie anno 1988 heb ik ook voor mijn neus 2 biljetjes van 5000 fr zien krijgen om wat duisters mee te gaan doen.De volgende scheriff van Leuven,kennen we ook allemaal dat is de man,die tijdens een verkeersongeluk waarbij hijzelf dronken was de schuld in een onschuldig slachtoffer dacht te schuiven,dit lukte echter niet door de grote aanwezigheid van getuigen.Deze man werd geschorst.

Dat heel veel mensen dit systeem niet kunnen volgen lijkt me nogal wiedes.Werklozen schorzen omdat dit systeem niet eerlijk is is imoreel,maar daar heeft men bij de RVA lak aan.

Volgens FDF is het logisch dat vlaanderen solidair is met de arme werkloze,zieke en onfortuinlijke waal.

Maar wie is er eens solidair met de arme werkloze,zieke Vlaming,niemand zelfs de vlaamse partijen laten deze mensen stikken.Als we de wereld willen veranderen zal de verandering tog eerst van bij ons moeten komen.Werk aan de winkel.

Daarbbij wil ik opmerken dat ik nogaltijd met heel de wereld een pintje wil gaan drinken.Bij mij staan Marc Dutroux en Michelle Martin wel als laatste in de rij.Maar dit draait weer om corruptie en mensen die zo gezegd op een eerlijke manier hun boterham verdienen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten