zaterdag 8 december 2012

Mercedes-Benz de pausmobielen en eerlijk zakendoen.

Naar aanleiding van de 2 nieuwe pausmobielen,die Jozef Ratzinger krijgt van Mercedes,ben ik even op hun website (van Mercedes) gaan kijken.

Nadat ik hun website bekeken heb ,heb ik Mercedes een berichtje gestuurt of ik mijn project voor sponsering,mag doorsturen,en zo ja,naar wie.

Op de pausmobielen zelf ben ik zeker niet jaloers,erg onhandig in het verkeer,maar op de schenking van waarschijnlijk minstens 200.000 euro het stuk wel een heel klein beetje.

Bij Mercedes mogen ze gerust de zending van onze Lieven Heer ook sponseren .

Mercedes beweerd bij hoog en bij laag dat ze etisch en integer eerlijk zakendoen.

Ook gelijke kansen van personen met een handicap staat op hun programma.

Dus mijn voorbarige bezorgdheid is,als ze de Heilige vader uit Rome voluit steunen,waarom zouden ze dan de Heilige vader uit Leuven (U-Leven) niet voluit sponseren.

Als ik een wagen kan forceren mag het meteen duidelijk zijn dat een C-klasse meer dan voldoende is een hogere wagen gerangschikt in hun gamma kan ik niets mee doen.

Hierbij wil ik dan opmerken dat na ik bij randstad mijn project tot sponsering binnen gedaan had,men mijn project via een link aan MY-Sponsor gekoppeld had.Hierop is geen enkele reactie gekomen ondanks Randstad vind dat ik een sponsor verdien.

Dat etisch en integer eerlijk zakendoen in de Belgische maatschappij valt dus wel een beetje tegen als je een Heilig Hart hebt.Een persoon met een handicap bent en een officieuze zending door het hogere hebt.Maar daar kan men bij Mercedes niets aan doen,ik zal er maar vanuit gaan dat ze de website van My Sponsor niet geraadpleegt hebben.

Ik ben dus hoopvol misschien hoor ik wat van Mercedes.

Als Mercedes mij wil sponseren kan ik daar niets aan doen,ik ga dan ook hun warme uitgerekte hand gul aanvaarden en beloof dat ik dan hun vertrouwen niet zal schade.Als er ooit een onderhandeling komt over sponsering,beloof ik dat ik enkele organisaties bij Mercedes zal voorstellen om misschien een tereinwagen voor Artsen zonder grenzen ofzo.Word vervolgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten