donderdag 23 februari 2012

Mijn zoektocht naar een sponsor liefst in het kader van een mecenaat.

Enkele dagen geleden een verzoek tot sponsering bij Randstad ingedient.Gezien ik tog enige tijd voor dit bedrijf, intrim werk gedaan had en de goede momenten het op de slechte momenten haalde.

Na twee dagen hebben ze van Randstad mij per é-mail gecontacteerd,met de boodschap dat ze overtuigd zijn van de kwaliteit en het succes van mijn project maar dat ze tog geen gunstig vervolg aan mijn verzoek kunnen geven.

Tog meent men bij Randstad dat mijn project een sponsor verdient en hebben mij aan de link van mySponsor gekoppeld.Deze link heb ik dus in werking gesteld en een kandidaat sponsor kan dus mijn project lezen.Dit wil ik tog even op mijn blog zetten om meer kandidaat sponsers aan te trekken.

Indien er dus een mecenaas is die mijn blog leest aarzel niet om contact op te nemen.Natuurlijk wens ik mijn project integer te houden maar een maximale inbreng van de sponsor qua uitvoering van mijn project word gegarandeerd.

Dus Jef Colruyt,en de andere multinationaals we gaan het samen doen.Een kleine sponsor is voor mij oke,maar een grote sponser kan misschien iets extra doen bv: een elektrische of semi elektrische auto.qua ecologische voetafdruk te beperken,onze huidige wagen verbruikt ongeveer 8l,ondanks dat hij vrij recent is.Maar dit hoge verbruik word veroorzaakt door de automatische versnellingen en het gebruik voor korte tog noodzakelijke verplaatsingen naar bv: de colruyt en de Delhaize,Aldi en Lidl.

Dus mecenaas gezocht en kom niet vertellen dat onze Lieven Heer geene sponsor verdient.Dat is niet van deze tijd.Ik ben een persoon met een ernstige handicap en als ik mijn missie nog zelf dien te bekostigen van 914 euro uitkering in de maand ,dit is niet haalbaar!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten