vrijdag 17 februari 2012

De Heilige geest neergedaalt in Leuven,Sint-Annastraat 23 rond 1970.

Ik weet niet of dit al op mijn blog stond,anders vermeld ik het nog maar eens.
De 7 geesten van God zijn dus neergedaald in 1970 in de Sint-Annastraat 23 3000 Leuven (U-LEVEN)
Tijdens BDE hebben deze geesten zig gemanifesteerd aan mij ,toen ik ongeveer 2 jaar oud was.Een van deze geesten sprak tegen mij en heeft mij een opleiding gegeven.Deze geest heeft me van alles over het goddelijke leven bijgebracht.Deze geest noem ik de "Heilige geest",maar alle 7 geesten waren gelijk.Deze 7 geesten hebben dus mij verteld wij zijn van u en gij zijt van ons.Dus de 7 geesten van God en ik zijn een samenwerkende venootschap dat niet uit elkaar te spelen valt.Want toen ik bij een autocarbedrijf een schooldienst deed heeft een groter kind me verteld dat ik mijn les zo goed ken.Ze bedoelde daar mee mijn les in het dienstbaar zijn voor de mensen.Wie mijn CV kent weet dit.

Ik vind het tog belangrijk dit eens te melden op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten