dinsdag 21 november 2017

Kamiel De Bruyne wint Emmy award ."Sorry voor alles"

Het programma "sorry voor alles" heeft in New York een Emmy award gewonnen.Bedenker van dit programma is de twintiger Kamiel De Bruyne.Kamiel is de zoon van Jan De Bruyne een neef van mijn vader.De presentator van dit programma is de Leuvenaar Adriaan van den Hoof.Gans de crew was superblij met hun prijs.Maar ik zou Onze Lieve Heer niet zijn moest er niet nog meer zijn.Het tweede genomineerde Belgische inzending was in de reeks comedy callboys van regisseur Jan Eelen.Wat tevens juist dezelfde naam is als mijn oudste neef aan moeders zijde.Heel speciaal.Dus Kamiel een dank u voor het hogere en onze lieve Heer zou er wel af moeten kunnen.Daarbij kwam dat ik dit vandaag allemaal tegen de medische wereld vertelt heb die ook onder de indruk waren. Nu nog vertellen dat bij de speciale editie van blokken van de 8 kandidaten 4 uit Leuven komen en we weten weer allemaal dat toeval niet bestaat. "Sorry voor alles" vind ik een zeer goed programma en de Nederlandse versie is ook kei tof. Proficiaat Kamiel en gans jou ploeg.Deze avond is onze Kevin weer aan de beurt met Manchester City tegen Feyennoord .En Driesje tegen shaktar Donestk met zijn Napoli.Het is superleuk om onze Lieve Heer te zijn dank u famillie en ieder levend wezen dat ik in deze wereld welkom ben amin amen alleluiah.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten