maandag 6 november 2017

De Belgische psychiaters zijn megalomaan door grootheidswaanzin bezeten.

Na bijna 20jaar in de geestelijke gezondheid hulp gezocht te hebben is dit mijn conclusie.De Belgische psychiater is megalomaan door grootheids waanzin bezeten.Dit bericht post ik niet zomaar maar na een bericht uit de media over psychiater Tom Herregods uit Beernem nagelezen te hebben.Volgens deze psychiater zou God wel in een Porsche of Ferrari rijden.Niets is minder waar ik ben niet jaloers op mensen met deze wagens tog God zou in een Ford rijden naar de geest van Henry Ford een auto voor iedereen.Deze man Tom vind dat hij mag rondrijden met een gepersonaliseerde nummerplaat met "GOD"  als kenteken.Hij wil zoals God een perfecte Dokter zijn met onvoorwaardelijke liefde voor zijn patienten.De identiteit overnemen van iemand wie je niet bent is zo wieso ziekelijk. Maar de vraag is natuurlijk God is tot alles in staat een Tyfoon of de grootste orkaan tot bedaren brengen is kinderspel gezien God alles is en dus God zelf de ultieme weer God is.Dus moest Tom in Florida of Texas wonen waren er nooit zoeen vernietigende stormen geweest.Dus de Belgische Psychiater is tot 1000 maal meer in staat wat dat een Amerikaanse Psychiater aan zou kunnen wat natuurlijk megalomaan is.Op het CRS-Neder over Heembeek hebben ze mij benoemd als grote chef van de doktors en onze lieve Heer is ook de grote chef van de doktors.Bij mij is het wel iedereen mee na dertig keer negatief hopen we op een keer positief ondanks de nadelen.Moest ik Belgisch Psychiater zijn ik zou mijn zorgen neerleggen bij het erbarmen van God en onze Lieve Heer.De wereld zal geen vrede kennen voor ze zig aan de barmhartigheid van God en onze Lieve Heer neergelegt hebben.Duizend maal dank aan mensen die mij steunen tegen de Belgische intelectuelen opboksen zonder de steun van God zou oneerlijk zijn maar het universum en zijn liefde staat aan onze kant.Dus Tom Herregods een beetje bescheiden zijn of wat had je gedacht moest je een vrouw zijn.Wij gaan door mijn Psychiater is een heel lieve persoon maar hij ziet er de laatste tijd een beetje afgeleefd uit misschien een woordje van dank aan het lam van God en dan kan er voor mij wel een kunstwerk af voor jou pensioen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten