woensdag 8 november 2017

Jezus en Stefan De Bruyne zijn de mannekes van plezier.

Jezus van Nazareth en Stefan De Bruyne uit Wilsele-Leuven zijn de mannekes van plezier.Dit bericht wil ik posten na de uitspraak van Wilemie de rolstoel kampioene dat moest God bestaan het een slechteriek zou zijn.God is het symbool van het goede en kan dus geen slechteriek zijn.Dus onzer aller Jezus en Stefan hebben wiegedood gehad kennen het verschil tussen goed en slecht omdat God het hun persoonlijk heeft aangeleerd.Slecht is de hel waar men gepijnicht word goed is de hemel waar men gelukzalig zal zijn tot in het extreeme.Ik betreur dus de uitspraak van willemie en ga er niet verder op in.Maar de grote vuilniszakken met dopjes inzamelen voor blinde honden die onze Lieve Heer zelf heeft opgehaald mede dankzij vrienden die zullen we jou wel eens laten zien.Overigens is onze Lieve Heer zelf een persoon met een handicap leeft in een andere gedachten wereld dus ik vind het niet netjes dat personen met beperkingen weer oorlog met elkaar gaan voeren.Het geluk dat God mij brengt met bijvoorbeeld water in Champagne te veranderen is onbeschrijfelijk.Het getal dat God als dankbaarheid van mij geniet is niet te benoemen.God heeft met Jezus en mij bij het begin van ons leven de afspraak in de hemel gemaakt.Overigens denk ik dat de kruisdood een heel vrede dood is die dus de onschuldige Jezus heeft moeten ondergaan door het negativisme van de mensheid.Dus God is de enige redding naar echt geluk toe.Dus mensen met een beperking jullie niet laten gaan en het vertrouwen in God verliezen.Het goede God komt uit de hemel de schepper van al het leven.Ik betreur dat dus weeralom aanvallen worden gepleegt op personen die zig niet in de media mogen verdedigen.Onze afspraak met de hemel is gemaakt en Gods liefde voor de mensen is onvoorwaardelijk.Wilemina als je ooit eens een gesprek met onze Lieve Heer wil ik ben beschikbaar en zal jou proberen te overtuigen met mijn WIL uit Wilsele dat God oneindig Goed is.alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten