zondag 30 augustus 2015

God maakt zijn rentree bij Manchester City door de grote poort !

Bookmakkers en andere voetbal analysten voorspelden voor dit voetbal seizoen een 3de a 4de plaats voor Man.City.Vandaag na 4speeldagen staat Man.City met 12 punten op 12 op de eerste plaats met 10 doelpunten gemaakt en na 4speeldagen een claen shaet van 0 tegen doelpunten.
De famillie van onze Lieve Heer maakt in de naam van Kevin De Bruyne dus wel een mooie start.Daarbij is de speler waar Kevin een beetje van in de plaats komt Jesus Navas.Die ook nog een kans mag krijgen van mij.Een topploeg moet een brede kern hebben.Ik hoop dat de competitie sportief gaat verlopen maar een beetje hulp van het hogere mag altijd.Met mijn sporting telenet abonement hoop ik veel wedstrijden van Man.City live te kunnen bekijken.Chelsea heeft zijn start gemist en staat met 4punten op 12 dus al 8 punten achter op Man.City.Dus God onder de mensen supportert op een sportieve manier voor onze Kevin en Man.City.Ook hoop ik dat Manchester City in de Champions league iets kan betekenen AMEN.Leve God leve de liefde voor de mensen.

1 opmerking:

  1. Kevin speelt nu in het hemelsblauw de kleur van Man.City met het nr.17 coach of manager Manuel (wat betekent God met ons) Pelligrini.

    BeantwoordenVerwijderen