zondag 13 september 2015

Onze Lieve Heer steunt de landbouwers voor 100%

Melkproducenten en varkens houders staat het water aan de lippen.Ik wil zeker zeggen dat ik voor heel de wereld bid dat iedereen een rechtvaardig loon krijgt.Mijn melk haal ik meestal uit de colruyt,de melk is hier erg goedkoop.Tog waanneer ik bij mijn levensgezellin ben drinken we altijd verse melk.Ik heb laast 1liter verse melk gekocht in een kleine carrefour aan 1euro 63 cent voor een liter pak.Ik voel mij helemaal niet bedroggen tog krijgt een landbouwer nog geen derde van deze prijs.Ik voel mij dus nog altijd beter door te vertellen dat ik zeker meer zuivel verbruik dan de gemiddelde belg.Ook bij het consumeren van varkensvlees zie ik geen problemen ondanks mijn levensgezellin moslim is en dus geen varkensvlees consumeert.Maar de apostel Paulus heeft aan de wereld verklaart dat niet wat in de mens komt door zijn mond de wereld slecht maakt.Maar wat uit de mensen hun mond komt ook slecht kan zijn.BV onterecht galspuwen,daar word de wereld niet goed van.Voorts vind ik een ardeens gebraadje iets wat heel erg lekker is en dat ik ook deze winter niet wil missen.Landbouwers zijn harde werkers van 's morgens vroeg tot 's avonds laat dus respecteer deze harde werkers.Verder probeer ik tog ook 1 middag maaltijd per week,vlees en visloos te houden.Ik hoop zo met alle mensen ter wereld in vrede te mogen samen leven.Hippie pip voor onze Landbouwers overal ter wereld.Amen,amin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten