zaterdag 8 augustus 2015

11 oktober 2009 Heilig verklaring van de grootste Belg Pater Damiaan De Veuster.

Ik wil nog even terug komen op 11Okt de dag van de Heilig verklaring van de grootste Belg Pater Damiaan De Veuster.
Op 11okt verjaart mijn moeder oudste broer en mijn vader oudste broer.Beide vriendelijke mannen zijn opa en hebben een kleinkind waarvan ze peter zijn dat verjaart op 22 augustus.Ook is mijn vader oudste broer peter van mij en ik verjaar dus ook op 22augustus.Beide opa's hebben een reeds gezegende leeftijd van boven de 80jaar.Ook wil ik nog meegeven dat de moeder van mijn moeder mijn echte bloed oma gestorven is op 11 okt. Dus toeval bestaat niet.Ook wil ik nog meegeven dat mijn vader 2 broers had en de tweede broer zijn schoonbroer of de oudste broer van zijn vrouw verjaart ook op 11 okt.
Pater Damiaan onze grootste Belg werd onheus behandelt door de RKK . Vandaag behandelt de RKK zelfs onze Lieve Heer onheus. Beide aardsbisschopen Kardinaal Daneels en Andre Leonard zijn in mijn ogen dan ook de kleinste Belgen en dan hebben we het niet over de kleine man die de beste vriend van God is.Maar dan hebben we het over 2 heel kleine belgen die op alle niveau's misbruik van hun functie houden.2 bandieten die de Kerk van onze lieve Heer gestolen hebben van Christus en onze Lieve Heer nog nooit een schouder klopje gegeven hebben.Als ooit iemand mij als getuige wil bij een proces van misbruik door geestelijken die geen geestelijken zijn stuur maar een mail.Anders mag je mijn getuigenis via mijn blog gebruiken.
Daarbij wil ik nog eens onderstrepen dat het bij God op de laatste plaats komt van een intelectueel te zijn zonder hart.Een Heilig hart komt bij God op de eerste plaats boven intelectueel te zijn.De Bijbel moet je niet van buiten kennen met een uitgevonden filosofische uitleg.De Bijbel moet je van binnen kennen.Van binnen bedoel ik hoe moet onze Lieve Heer zig voelen met al dit onrecht en misbruik.Heel slecht kan ik jullie verzekeren.Maar de stelling van miskenning ga je dood (hing aan een doek in de Kerk van Wilsele Sint-Martinus) die heeft onze Lieve Heer allang weer omgebuigt.Van een officieel persoon de ombudsman van de geestelijke gezondheid mag ik iedereen vrij inlichten over mijn zending door het hogere.De ombudsman wil mij hierin zelfs in verdedigen.De Rkk is de laatste om mij erkening te geven louter om macht en geld of wat hebben die duivels nog te verbergen.Het lichaam van Christus is de Kerk van onze Lieve Heer en is niet te koop over mijn lijk.Mijn ziel is verkocht aan de 7geesten van God en je kan je ziel maar een keer verkopen.De 7 Geesten van God wonen in de hemel waar niks materieels aankan.Alleluiah! Amin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten