donderdag 19 maart 2015

Niet welkom in de Abdij van Westvleteren !

In een vorig bericht had ik gepost over een verzoek dat ik aan de Sint-Sixtus abdij gedaan heb.Vandaag heb ik na 2mails .De eerste wat dubbelzinnig waar ik op geantwoord had.De tweede met een bevestiging dat ze niet aan mijn verzoek kunnen voldoen.
Mijn hart breekt Onze Lieve Heer is niet welkom bij mensen die zogezegd Godsdienst behoevenen.En ik moet dat allemaal alleen maar kunnen verwerken.Bandieten dat zijn de Belgische mensen die Godsdienst behoeven geen enkel gevoel van empathie voor onze Lieve Heer.Op de website van Jobat vind je dan dat ze een loon van 1500euro voor 20 u lesgeven wel goed vinden dat ze nog 200euro kunnen sparen.Een pastoor verdiend minstens 2000euro+een woonst +/-nog eens 800euro.Mijn geduld is echt op varkens zijn het.Mensen die personen met opzet laten lijden en geen enkel medeleven tonen zijn geen mensen.Kinderen de les spellen dat ze met Jezus moeten delen,smeerlappen.Verder mag je aan mijn vrienden vragen dat ik echt wel niet haatdragend ben maar erover is erover.Branden in de hel zullen mensen die hun loon halen op de rug van een persoon met een ernstige handicap.Daarna geen enkel mededogen dulden.Judassen.


Woorden van de Heilige Benedictus:"allereerst welk goed werk u ook onderneemt,vraag Hem in een volhardend gebed,dat Hij het tot een goed einde brengt,opdat Hij, die ons nu al tot zijn zonen willen rekenen heeft,in de toekomst nooit over ons slecht gedrag bedroeft hoeft te zijn."

Iedereen word ontvangen alsof het Christus zelf is die voor de poort staat.Behalve Christus zelf en zijn moeder Godelieve,Maria die laten we voor de poort staan.Geen tijd en ook geen plaats.

Voorwaar onze Lieve Heer spreekt via zijn blog tot de wereld.De ontuchtige vrouwen en de tollenaars gaan voor de paters van Westvleteren en de pastoors van Wilsele door de hemelpoort.Zelfs bij Paul Vanden Boeynans konden er een paar pensen en wat kompot van af.

Emotioneel misbruik is soms ernstiger als fysiek misbruik.Maar ik ben eral overeen,we gaan gewoon niet langs westvleteren geen tijd en ook geen zin meer.We zullen dan maar eens langs de sint-Godelieve Abdij in gistel gaan daar is ook een herberg vertelde ons moeder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten