dinsdag 17 maart 2015

Een bloemetje voor garage Hergon Ford Herent.

Vandaag ben ik onze auto gaan aanbieden voor het jaarlijks onderhoud.Onze auto is 5jaar oud.Ik dacht na 5jaar en bijna 50.000 km dat we 4nieuwe banden konden gebruiken.Ik had dit zo afgesproken met de garage.Ook een nieuwe batterij hadden we geplant.Maar vandaag hebben ze mij een advies gegeven dat ze de batterij grondig getest hebben en dat ze nog niet hoeft vervangen te worden.Ook de 2achterste banden kunnen zeker nog een jaar verder .Zo hebben we echt een gans pak bespaard en is de rekening een pak lager dan voorzien.Daarmee tog nog eens via mijn blog deze goede garage bedanken.De grote baas van Garage Hergon laat de zaak over en heeft andere plannen .Dus ook heel veel succes toegewenst met jou plannen.En bedankt voor de goede service.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten