zondag 29 maart 2015

Gecrashte airbus a320 germanwings 24.03.2015

Maandag 23.03.2015 heb ik bij AXA-bank Wilsele een overschrijving gedaan van 608.96euro op naam van Condor Flugdienst GmbH een vliegtuigmaatschappij die opgericht is door Lufthansa.Jawel germanwings is ook opgericht door Lufthansa.
Ik had een vliegtuigreis voor twee personen geboekt bij Thomas Cook.En de man van de bank begreep ook niet goed dat dit moest betaalt worden met een duitse overschrijving.Nu weten we dus waarom.Zou heel de wereld eens niet proberen te stoppen met onze Lieve Heer en God dagelijks te pesten en het leven voor mij op aarde in een hel te veranderen in plaats van mijn probleem positief te behandelen.De zogenaamde hulpverleners gaan opnieuw doen of ze uit de lucht vallen terwijl dit al de honderste keer is.Met iemand hierover eens spreken zal ook wel weer niet gaan zeker.0u38 in plaats van in mijn bed te liggen kan ik niet slapen en lig te tokkelen op mijn blog arme wereld vol van slechte mensen.Ik voel me gewoon niet goed om verder over dit ernstige ongeluk te berichten.Waarom zou ik ook,ze doen wel of ze luisteren maar ik mag mooi mijn plan trekken.Ja ge trekt uwe plan wel dus niets aan de hand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten