maandag 14 juli 2014

Ronald Janssen (seriemordenaar) en zijn Leuvense vriendin.

Ronald Janssen de serie moordenaar heeft een vriendin.De vriendin is een protestanse godsdienst leraares uit Leuven.
Ik vind dit echt ergerlijk zachtjes uitgedrukt Jezus of Barabas voor de Godsdienst leraares is het Barabas.
Ik word hier zo hard door gekwetst.Een persoonlijk kerst of nieuwjaars kaartje voor onze Lieve Heer kan van deze religieuzen en leerkrachten niet af maar gaan sexen met een monster is de normaalste zaak.
Hierin word ik alleen maar gesterkt dat het voor onze lieve Heer de normaalste zaak van de wereld is om een minimum van solidartiteit te vragen van iedereen die 1 cent met godsdienst in zijn zak steekt.
Vandaag bij mij thuis was er discussie over een rekening van 2000 euro die nog dient betaalt te worden voor renovatie van enkele radiatoren (4 stuks) en een toilet.
Ik had ooit met het VLABO afgesproken dat ik voor mijn zending door het hogere geen geld zou vragen.Maar ik hoop dat het VLABO mij dit wel zal vergeven.Mijn moeder de moeder van onze Lieve Heer heeft een pensioen van amper 500 euro ik zelf heb in juni een uitkering van 926 euro gekregen.Een godsdienst leraar heeft een loon van 1500 euro voor 20u lesgeven.
Wie is onmenselijk Godsdienst leraars die gaan sexen met monsters of onze lieve Heer die een minimum aan solidariteit vraagt.Jullie moeten goed beseffen als God mij de lotto laat winnen is dit omdat ik niet op dit minimum aan solidariteit kon rekenen.Dan is er in de hemel echt geen plaats voor a-socialen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten