woensdag 23 juli 2014

Dat God mij de hoofdprijs van de loterij laat winnen is echt niet onmogelijk.

Voor mijn 18 jaar speel ik al op de loterij.Ik heb nog nooit een grote prijs gewonnen.Tog kleine prijzen,hiervan word ik ruim van voorzien.Zo had ik een biljetje met 5 speelcombinaties waarvan dus drie maal prijs meer dan de minimumprijs.Dat dit voor mij een hoop is hierin word ik alleen maar gesterkt door tekens.Deze tekens komen dus voormij van het hogere.
In mijn hoop word ik ook gesterkt door het aantal van grote prijs winnaars die ik persoonlijk ken.
Maar bv: ronddwalen door België een loterij biljetje onderweg kopen zonder een echte besef van tijd.Maar dan vaststellen dat het biljetje gevallideerd is om 12u12min12sec.is me al overkomen,waarvoor ik de 12 als een heilig getal zie.Voor sommige filosofen een volmaakt getal.
Een grote prijs winnaar won begin jaren negentig.10miljoen Belgische frank met een extra bonus van 10% omdat het een verjaardagstrekking was van de Lotto.
Vorige vrijdag 18/07/2014 speelde ik een Q-pick met 1 spelcombinatie op de euromillions.Bij deze spelcombinatie van 5 cijfers was dus het getal 1 en het getal 50.Ik liet mijn moed een beetje zakken en geloofde dat deze combinatie zeker niet zou uitkomen.Ik speelde deze combinatie niet opnieuw.Tog 1 trekking later dinsdag 22/07/2014 kwam de combinatie van het eerste getal 1 en het laatste getal 50 al onmiddelijk uit.Ook in België won een vrouw financieel op de rand van de maatschappij al eens 22milj.euro.Ik besef natuurlijk dat God niet iedereen tegelijk in armoede het grote lot kan winnen.Maar misschien geluk bij een erfenis of tog eens een weldoener die zijn hard laat zien.Overigens ben ik volgens mij niet rijk ook nog niet helemaal arm,maar ben ik echt diep gelukkig door ik weet dat deze wereld magisch is.Het hogere telt echt mee in mijn wereld.Ik ben God diep dankbaar voor wat ik krijg.Tog is het mijn taak als zendeling van God rijke mensen opteroepen solidair en niet asociaal met armen omte gaan.Maar armen roep ik op ,om van God te houden,wij werken hard aan een betere wereld.Ik word hierdoor dan ook gesterkt als men een asociaal iemand een standbeeld wil geven,dat ik hierin revolteer dat men mij onmiddelijk wil afsnouwen dat mijn zending mislukt is.Mijn zending is gelukt omdat ik de verantwoordelijken de bewijzen gegeven heb dat het hogere bestaat en aanwezig is in deze maatschappij.Dat mensen die godsdienst behoefenen niet solidair met God en onze lieve Heer willen zijn,is een mislukking van deze mensen hun leven en niet van mijn zending.A-sociaal en niet voor de hemel geschikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten