donderdag 24 juli 2014

Dokters in de geestelijke gezondheid leven te ver van de realiteit.

Dokters in de psychiatrie leven te ver van de realiteit.Het is dan ook scheering en inslag hoe deze "dokters" respectloos met hun patiënten omgaan.Voor mij is de maat vol en de werelvreemde geneesheer moet voor mij geen tijd meer maken.Financiële belangen primeren boven de geestelijke gezondheid van de mensen.Vandaag maak ik een afspraak met de dokter en op 25 aug. mag ik langs komen.Voor mij zal dit dan wel een aller laatste keer zijn.Ik heb verschillende keren psychiater Dirk De Wachter op TV deze wereldvreemde zijn standpunt horen verwoorden.Die man heeft het geen contact (voeling) hoe het in de maatschappij aan toe gaat.Zijn standpunt dat "de wereld niet slecht is" is zo ver van de pot gerukt en voor iemand die als mensenzoon door het leven moet een slag in het gezicht.Die corupte staats ambtenaren of het nu een politieagent,politiecommisaris,pastoor,belastingcontroleurs,leraars niemand deugde.Er waren natuurlijk wel mensen van hun fouten bewust die probeerde godsdienstig te leven.Maar volgens mijn vader gaat het zelfs in het klooster er niet eerlijk aan toe.Waar moeten mensen die een spirituele beleving gehad hebben naar toe.Ik zelf heb God gezien tijdens BDE op mijn 2jaar en kom dus van de "heilige geest"  in het VK kunnen moeders hiervoor een verzekering afsluiten.Waar moet ik heen, als ik gewoon de vijandigheid in de maatschappij voel.Toen ik ooit vrachtwagen chauffeur bij Comel was gaf de baas Bernard Verhamme mij een contract dat niet rechtsgeldig was.Ik moest als arbeider voor een maandloon een onbeperkt aantal uren werken.Ik ging naar de vakbond en melde dit,de man van de vakbond vroeg of deze werkgever de Verhamme van Danone was.Ik vertelde dus van ja.Het zijn (de werkgevers) tog allemaal dezelfde.Bernard Verhamme was een slechte baas die niet goed voor zijn personeel zorgde.Spijtig is natuurlijk als het volgens de vakbond allemaal dezelfde zijn dat ze niet met een oplossing komen.Maar ook de vakbond is corrupt.Dus ik val in herhaling de Belgische maar ook Vlaamse en Waalse maatschappij zijn oplichters en corupt.Dat deze maatschappij voor geen fatsoenlijke verzekering gezorgt heeft voor als er iemand van de geest van God komt zullen ze duur betalen.Naar de hemel is voor deze maatschappij wel erg hoog gegrepen.Deze maatschappij inclusief hun artsen weten dus duidelijk niet waarmee ze bezig zijn.Ooit werd ik uitgenodigd op een psychiatrische campus te sint-Kamilus ik kreeg te horen dat ik hier wel niemand zou kennen zeker.Dit kwam hard aan ,maar ik kon dit ook direct heel goed relativeren.Daar ik toen reeds 4jaar in het hoekhuis kwam en ontmoetingsplaats voor mensen met een psychiatrisch verleden.Dus het ziet er niet goed uit en onze lieve Heer moet het weer allemaal alleen doen.Daar en boven heb ik volgens de Bijbel wel degelijk recht op een financiëlle tegemoet koming als geslacht Lam Gods en persoon met een ernstige handicap.Mensen die het woord Gods gehoord en gelezen hebben zijn dwazen als ze er niet naar leven,zegt Jezus.

Dit bericht wil ik plaatsen omdat gisteren Godelieve-Maria de moeder van de wereld heel veel verdriet had omdat ze financiëlle nood had.Maar als de wereldbewoners het niet willen doen dan zal God en Onze Lieve Heer het wel doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten