woensdag 7 mei 2014

Rode helden "Kevin De Bruyne"

Maandag 5.05.2014 was de speciale van Rode helden geweid aan Kevin De Bruyne.Volgens mijn neef is Kevin dus vere famillie en behoord hij dus tot dezelfde stamboom van de famillie De Bruyne als mezelf.Tijdens de uitzending kon mijn geluk dan ook weer niet op.Kevin claimt van jongsaf een nr 10 te zijn.Ook de zus van Kevin noemt "Stefanie" dus ook reden om gelukkig te zijn.10 vertegenwoordigt in de Godsdiensten de manifestatie van God.Stefanie is dus de vrouwelijke naam van Stefan en komt dus van de "Heilige Stefanus" de eerste Christelijke martelaar en een volledige afspiegeling van Jezus net zoals mezelf.Ik vertel het dus zo als de makers van rode helden dat Kevin De Bruyne een crusiale rol speelde in de kwalificatie van de rode duivels.Dus de paus kan misschien wel zeggen dat het verhaal van Jezus meer bied dan de coppa del mundo.In het verhaal van Christus vandaag komt de wereldbeker voetbal ook voor.Ik duim dus speciaal voor onze rode helden, ik duim speciaal voor Kevin en zal heel hard bidden voor de armen van Brazilliƫ .Ook beloof ik de armen van Brazilliƫ gerechtigheid als die er in hun leven niet zou zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten