donderdag 15 mei 2014

Jaen Luc Dehaene overleden vandaag toeval of niet?NIET.

Enkele weken geleden heb ik een reis met mijn vriendin naar haar ouders in Turkije geboekt.Zonder echt te zoeken werd het dus de periode van 24.05.2014 tot 3.06.2014.Ik kon er niet aan ontkomen dat ik de verkiezingen zou missen.Tog van mijn burgerplicht bewust telefoneer ik naar de stad wat ik moet doen.Ik moet dus een bewijs van vakantie brengen naar de stadsdienst hiervoor bevoegt.Ik doe dit en vraag wat ik met het formulier dat ik krijg moet doen.Ik vraag of ik dit aan de verkiezingverantwoordelijke van het Wilseles buraeu dien af te geven.Ja is het antwoord met een lach.Ik vertrouw dit niet 100% en kom vandaag terug thuis en bel tog nog maar eens om mij te informeren.Nu zegt men dat ik mijn papier dien aftegeven aan het gemeente huis in Wilsele met mijn oproepings brief.Vandaag en al langer heb ik al lang geen goesting meer om aan deze verkiezing vaude ville deeltenemen.Vandaag ga ik dus mijn brief afgeven op het gemeentehuis en klopt er weer iets niet.Deze namiddag kom ik thuis en lees op een nieuws site dat Jean Luc Dehaene overleden is gisteren gevallen en vandaag onwel geworden.Heel het journaal van de VRT moeten we horen wat een goed man Dehaene wel was.Op de site van het nieuwsblad sporadies een goed woordje voor dehaene.Typisch maar ik besef maar al te goed dat ik die man niet hoor goed te praten en dat ik maar beter de wereld een geweten kan schopen.Ik herinner mij Jaen Luc Dehaene als een gewetenloos persoon die de excessen van het kapitalisme goedpraat.Deze man is geen Christen geen democraat en geen vlaming.Voor onze Lieve Heer is en was geen plaats bij deze slechterik.Piet Van Hout noemt men een meester oplichter om dat de Psychiaters dit zo willen.Jaen Luc Dehaene heeft heel zijn leven zijn zaken gevuld op Christus zijn rug een persoon met een ernstige handicap.Als grote chef van de Dokters mag ik gerust zeggen dat Dehaene een veel groter oplichter is dan Piet Van Hout.Nooit heeft hij onze lieve Heer bedankt voor zijn schaamteloze blinde drang naar meer geld.Het gelijke met de anti-Christ is dat ook Jaen Luc bij dexia gewerkt heeft.Dus de afkeer van God voor deze malafide persoon is kompleet.Dus niet Jean Luc zal wel naar de hemel gaan.De duivel zal rotten in de hel.Ik ben erzelf ziek van maar ben blij dat ik dit bericht kan neerzetten.Voor mensen die uitgesloten worden uit de samenleving daar is een centrum voor nodig.Er is geen centrum voor discriminatie nodig voor het ego van de slechtste mensen van Belgiƫ te strelen.Let the Baest don't go terug naar den duvel waar hij hoord.Belgiƫ is geen democratie hier is den duvel de baas en is men meester in het oplichten van onze lieve Heer.Juist en alleen om geld!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten