zaterdag 13 oktober 2012

Servië-België 0-3 man van de match Kevin De Bruyne.

Eigenlijk is het niet echt kies , maar gisteren bij het desastreuze begin van de voetbalmatch Servië-België heb ik het hogere via een gebed gevraagd om België door deze hel te lijden.

Mijn moeder sprak bij het begin dat onze rode duivels gingen verliezen.Ik kijk niet elke match van de rode duivels maar ga dit deze campagne wel proberen te doen als steun.

Sommigen noemde de uitslag + wedstrijd van België een mirakel.Voor mij persoonlijk is het een opluchting dat mijn naam genoot de man van de match werd.Ook kwa uiterlijk kan men moeilijk ontkennen dat de messias en Kevin De Bruyne dezelfde kleur van haardos hebben.Kevin is nog maar 21 jaar, ikzelf ben 44 jaar,dus wat mij betreft kon het de zoon van onze vader onder ons zijn.

Moreel put ik hier veel steun aan gezien er mensen die heel dicht bij mij staan,gisteren weer heel vervelend gingen doen.Maar vandaag zijn we weer de beste vrienden.

Voor de ongelovigen gewoon toeval en geluk,voor de gelovigen in de messias,mag men gerust geloven dat er enkele entiteiten België een stuk verder op koers naar Rio gezet hebben.

Leve de 7 geesten van God en al hun hogere medewerkers.


Kevin De Bruyne is uitgeroepen tot europees fifa speler van de week.Proficiaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten