donderdag 4 oktober 2012

Ik ben niet verwekt op de natuurlijke manier,maar door toedoen van de medische wetenschap.

Waarom mijn moeder dit zo laat aan mij vertelt heeft weet ik niet.Maar volgens de overlevering van mijn geboorte verhaal ben ik dus verwekt door een medische ingreep door Professor Schockaert genycoloog aan de K.U.L..Niet van de Heilige geest dus maar door de medische wetenschap.Maar dat komt voor mij op het zelfde neer.Mijn natuurlijke vader en natuurlijke moeder zijn afzonderlijk bij de genycoloog professor Schockaert geweest en de professor heeft zijn goed werk gedaan.
Voor mij is dus de discussie afgelopen,wel wil ik andere mensen mijn verhaal nog vertellen,maar dat ik niet van de Heilige geest kom is onzin.Dit is geen respect voor het geboren leven en niet humaan tegenover een 2 jarige ukie.Ik heb dus bde gehad op 2 jarige leeftijd en tijdens deze bde heeft het hogere zig gemanifesteerd door 7 witte geesten,waarvan 1 geest een voortrekkersrol naam.Deze geesten hebben mij op een missie bij de mensheid gestuurt.

Dus aan heel de wereld groeten van de Kosmo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten