zondag 22 juli 2012

Wereldwijd hebben superrijken ongeveer 17.000 miljard euro in belastingparadijzen staan.

Op msn staat een bericht dat wereldwijd superrijken 17.000 miljard euro in belastingparadijzen hebben opzij staan.Of wel evenveel als het BNP van de Verenigde Staten en Japan samen.Dit is een voorzichtige schatting en zou nog de helft hoger kunnen ligen.Ik heb hier ooit gepost dat 30 miljard euro het bedrag is waar het honger probleem in de wereld zou opgelost geraken.Dus +/- 0,2% van dat grote bedrag is nodig om de honger in de wereld op te lossen.Dus aan alle mensen die mijn blog lezen,zeg maar dat het de WIL van Onze Lieven Heer is dat mensen geen honger hebben en versprijd dit maar aan gans de wereld.Tegen deze superrijken wil ik dan nog zeggen dat het de grootste sadisten van het universum zijn.Van iedere 100 euro moet men 20 cent aan een mens of kindje geven dat honger heeft en van honger kan sterven.Dit is echt onredelijk.Maar Koning Albert zal mij nu wel weer verwijten dat ik een populist ben.Oprotten gewoon Vlamingen-,moeder- en kinder haters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten