dinsdag 3 juli 2012

Ik ben op controle geweest bij de adviserend geneesheer van de CM.

Ik ben vandaag op controle geweest bij de adviserend geneesheer van de CM.Deze heeft mij de raad gegeven mijn verhaal vrijblijvend naar het Riziv en de andere Belgische ziekefondsen te sturen.Ik vind dit dus wel erkening voor mijn problematiek.De reden waarom ik dus op de mutualiteit sta met een minimum uitkering is dus wel degelijk miskening.
De reden waarom een 1miljard tellende RKK mijn zending miskent is gewoon machtsmisbruik.Kardinaal Daneels gaf het misbruik door Vangeluwe slechts toe nadat het in de media gekomen was.De RKK gaat mijn zending dan ook zeker niet erkennen nadat ze in de media geweest is.Nu wil het dus wel lukken dat de medische wereld mijn zending wel erkend maar dat zij deze discussie niet in de media gaan houden.Maar als er in de wereld dus iemand is die de zending van Onze Lieven Heer wil sponseren stuur mij een bericht.

1 opmerking:

  1. Ik heb mijn verhaal wel naar het RIZIV gestuurt maar niet naar andere ziekefondsen.

    BeantwoordenVerwijderen