woensdag 11 juli 2012

Onze famillie doet zijn best voor de wereld vrede op militair NATO vlak.

Gisteren ben ik met mijn moeder en een tante door Gent gewandelt,het was een zeer leuke dag.Tijdens het praten kwam ik te weten dat mijn nicht,haar zoon er juist bijna 6 maanden Afganistan heeft opzitten als officier.
Mijn blog word zeer regelmatig door mensen van de US bezocht en ik hoop dat deze mensen blij zijn door de actieve dienst van onze famillie op militair NATO vlak.Een andere neef heeft enkele jaren voor het Engelse leger gewerkt na de falkland oorlog waarbij het Engelse leger piloten te kort had.
Een opmerkelijk item is dat tijdens de opleiding van mijn neef als piloot ook de Belgische prins Philip zijn opleiding als piloot genoot.Een ander neef heeft enkele jaren als para-comanndo gedient in het Belgische leger en jawel ook toen kreeg de Belgische Prins Fhilip zijn opleiding als para-commando.In dezelfde groep.
Dus een van mijn taken die ik heel hard wil opnemen is hoe leer ik deze militairen en Prins Philip als vertegenwoordiger van de Haut finance door het oog van een zeer kleine naald kruipen.
Daarbij wil ik dan melden dat ik met mijn zending door het hogere ter beschikking sta van de hele bevolking van de aarde en van welke Godsdienst ook.Gratis voor de liefde Gods.Hoewel ik het zoeken naar een sponsor ook au serieu neem.

Weer teveel om toeval te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten