woensdag 27 mei 2020

schijnheilige hypocriete gedoe meer dan beu.Axa-bank deugd niet.

Vandaag tog de bevestiging gekregen dat mijn AXA rekeningen gelikwideerd zijn. Dit veroorzaakt zeer veel vrevel en ontgoogeling bij mij.Eerst en vooral ligt de fout al zeker niet bij de braafste persoon op aarde.De manier waarop AXA mij telefonisch benaderde is beneden alle peil steeds vanuit de hoogte en zonder respect.AXA is dus wel degelijk de bank van den Duivel.Dus het schijnheilige hypocriete gedoe vanuit de media of het nu de weerman of vrouw is de nieuwslezers men schofeert in de maatschappij mensen met zware handicaps die 100% permanent invalide zijn die zigzelf niet mogen verdedigen kortom machtsmisbruik in zijn lelijkste betekenis en dan afvragen waarom het niet regent enzo droog is.Dus voor de glassenwassers Stefan De Bruyne heeft dus wel de liefde meegebracht en de zon van zijn hemelsrit maar deze corrupte wereld is daar niet klaar voor.Stefan ge gaat tog niet met liefde en de zon afkomen als dikke scheele rosse daar zit deze wereld niet op te wachten.Dus voor AXA ik heb alles gedaan voor de liefde Gods bij AXA moeten ze nog beginnen wat na mijn uitsluiten dus te laat is.Ze moeten het zelf maar weten op een laag bij de gronds schofferen van de braafste persoon op aarde zitten we in de hemel niet te wachten.Veel succes bende duivels maar de oorlog met Onze Lieve Heer gaan jullie niet winnen .Amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten