woensdag 27 mei 2020

Lieve Heer heb medelij.We zijn goed verzekerd bij AXA.

We zitten deze week weer op een rollercoster waar goede en slechte momenten elkaar aan snel tempo aanvullen.Gisteren verwoorde ik op mijn blog nog maar net dat ik me niet netjes behandeld voelde.Of de verzekeringspapieren van de auto werden bestelt een jaarverzekering terwijl ik maar voor een halfjaar betaalt had bij AXA- verzekeringen, blijkbaar wil men mij tog afentoe met opzet de gordijnen injagen.Ik ben terecht teleurgestelt in de AXA-bank   bij ons in Wilsele (gemeente met 8800inw.) zijn 2Axa banken met vriendelijke mensen.Bij Axa zijn het geen duivels maar waarom de rekeningen likwideren , dus bij de Axa verzekering zit ik goed men helpt mij zeer goed.Ik ben graag in deze wereld en voel mij wel welkom.Dus nu een creditkaart van Cofidis zijn ook vriendelijke mensen ze helpen mij ook.Niemand moet op onze Lieve Heer jaloers zijn want ik heb het meeste meegemaakt ik heb toen ik 2 jaar was een meer gevolueerde levensvorm dan de mens door de muren zien komen niet om te lachen maar voor serieus.Met deze levensvorm heb ik aan de poort van de hemel gestaan en heb het paradijs (beloofde land) mogen aanschouwen het was aan de zon.Dus mijn predestinatie is psychologisch onderbouwd.Op enkele ogenblikken was ik naar de zon gereisd en terug wat dus uitmuntend is.Dus we gaan allemaal goed voor elkaar zorgen in naam van God,Allah en onze Lieve Heer.  Ik ga bidden voor regen maar natuurlijk bekijk ik ook het weerbericht en de eerste 14 dagen zijn de vooruitzichten droogte.In de nacht regen overdag zon zou ideaal zijn.De mensen horen met mij vrienden te zijn en ik oordeel niet over hun amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten