maandag 16 december 2019

Met goede daden te koop lopen is niet positief tog wil ik mijn goede doelen steun melden.

Vanaf 18december aanstaande woensdag komt de warmste week eraan.Ik vind dit een zeer leuk initiatief en ben hier opgetogen over.Met rode neuzen dag heb ik een balpen met gehelmd mannetje gekocht.Vorige week heb ik 10euro voor down the snow gesponsord en heb 2 pakken wafels bij de kinesisten voor de warmste week gekocht ook heb ik voor mijn vriendin een behoorlijk bedrag voor een organisatie voor het helpen van straat honden in spanje gestort ik heb een loterij formuliertje van el gordo gekocht van de Spaanse Kerstloterij en van de Belgische loterij heb ik ook voor de kerst en nieuwjaarstrekkingen extra meegedaan.Alles samen help ik dus meer dan duizend projecten wat ik erg leuk vind .Tog met al die loterijen hoop ik tog een klein beetje op financieel geluk maar we klagen niet.Dus we hopen op een warme menselijke warmste week en bidden voor dit initiatief voor de behoeftigen.Na het vorige record nog enkele miljoenen erbij.Maar het belangrijkste is de sociale samenhang van dit initiatief echt menselijke warmte.We zijn dus al gelukkig groeten van de miljarden zonnetjes uit het universum.Bismillah in naam van God,Allah    vrede op aarde .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten