zaterdag 21 december 2019

Godelieve-Maria krijgt hartfalen maar is er terug bovenop.

Gisteren heeft mijn moeder last gekregen van hartfalen ze hebben haar met de MUG  er terug bovenop geholpen.Ze is gehospitaliseerd maar stelt het terug beter.Gisteren heb ik lang naar de warmste week gekeken vanop het Nelson Mandela plein en de spoedarts van de MUG noemde Nelson en was van Afrikaanse origine.Nelson heeft prima voor onze moeder gezorgd en ik wil hem daar zeer hartelijk voor danken samen met zijn team.Gisteren door de emotie zijn we dit vergeten.Maar ik besef maar al te goed wat zoeen spoedartsen voor de mensen betekenen duizend maal dank.Dus vanmiddag ga ik onze moeder bezoeken en hoop dat ze nog terug de oude word.Ik weet niet wat allemaal te vertellen maar misschien beter dat ik ook wat privĂ© houd.Groetje van mij aan iedereen en prettige kerst samen met de warmste week.Mijn gedachten zijn dat als mijn moeder komt te gaan dat ze zeker over mij zal waken ze zal zeker een mooie plek aan Gods zijde krijgen amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten