zondag 19 mei 2019

verkiezingen 26,05,2019

Volgende week zijn het verkiezingen in België.De verkiezingen ga ik niet boycotten ik ga ook niet blanco stemmen ik ga ook geen stemadvies geven wel wil ik open zijn en mijn zeer vermoedelijke stem laten horen.Voor het vlaams parlement stem ik waarschijnlijk voor CD&v Karin Brouwers aangevuld met nog enkele voorkeurstemmen.Federale kamer stem ik Sp,a Karin Jirofleé misschien nog een voorkeurstem aangevuld.En europees stem ik Nv.a  Assita Kanko en Marc De Mesmaeker. Voor de rest heb ik tog nog vertrouwen in politici dat ze ons Belgen landje fatsoenlijk gaan besturen.Ik zou wel voor iedereen willen stemmen maar dat mag niet.Ik denk zo een beetje de middenweg tog te bewandelen.Ooit als kind kreeg ik soms het verwijt dat ik tog durf aanzetten tot ruzie maken maar daar ben ik zeker vandaag niet mee bezig.Dus federaal VB en vlaams parlement PVDA stemmen heeft geen nut volgens mij.Overigens vind ik het heel moedig van mevrouw Kanko dat ze zegt dat ze voor de Vlaming opkomt.Tog hou ik meer van België de solidariteit met Wallonië is misschien een tikkeltje te groot maar hier ben ik niet misnoegd over.Wallonië gewoon porren om meer mensen aan het werk te krijgen.Het werk van Onze Lieve Heer is ook echt werk ook al leef ik van een invaliditeits uitkering.Ik ben gelukkig en hoop dat politici op 26,05 geen ruzie maken maar van België een droomland maken voor iedereen het potentieel is er alle sins.Groeten van Onze Lieve Heer zijn blog.En we houden van iedereen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten