dinsdag 7 mei 2019

Belgisch Nederlands Turks sprookje halve finale champions league voetbal

Als trouwe voetbal fan keek ik gisteren naar de terugwedstrijd van de halve finale champions laegue voetbal.Liverpool-Barcelona.Eerlijk zijn starte ik een beetje met als favoriet Barcelona in het achterhoofd na de 3-0 heenwedstrijd.Een finale Barca tegen Ajax zag ik wel zitten.Tog de wedstrijd start en in de 7de minuut scoort onze landgenoot Origi de openingsgoal ik ben blij en verwacht een spannende avond.In de tweede helft komt Gorginio Wijnaldum (Nederlander) in de wedstrijd voor Liverpool hij scoort de tweede en derde goal voor Liverpool vervolgens word een hoekschop heel snel genomen en scoort Divock Origi de 4de winning goal een echt voetbal mirakel en dus een Belgisch Nederlands sprookje in de halve finale CL.Ik ben erg blij en vind dit echt verdient.Vervolgens is de scheidrechter een Turkse man Cakir en moest onze landgenoot Divock de sterspeler Mohamed Sala vervangen.Dus in toeval geloven we niet en dus reden genoeg om deze wedstrijd door het bovennatuurlijke gedragen zien te worden.Als men de speciale gebeurtenissen optelt komt men tog weer bij God en zijn dienaars terecht.Ik ben heel gelukkig op zoeen moment en kijk vanavond weer naar Ajax tegen totenham.Ik bid voor alle sporters ter wereld en hoop dat het bestaan van God geen extra druk op de voetballers legt maar een vertrouwen om er echt voor tegaan.Een sport wedstrijd verliezen is nooit een mislukking maar een reden om er opnieuw in te geloven.Het leven vind ik geen spel maar een serieuze beleving.Maar als bewezen dienaar van God moet ik mezelf kunnen relativeren en God alle dagen danken voor deze gebeurtenissen.Voetbal miljonairs aan liefdadigheid doen is leuk en zeg maar jullie plicht tegenover de wereld.Voetballers hebben een voorbeeld functie dus sportief blijven amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten