maandag 3 september 2018

wat is de voorwaarde aan deze corrupte wereld te mogen deelnemen.

Als grote chef van de doktors heb ik jarenlang deze corrupte wereld intuïtief onderzocht.Men heeft mij door dit onderzoek op een zeer agressieve manier uitgesloten uit het normale economische arbeidscircuit.De Psychiater was hiervan zeker op de hoogte tog kon hij het niet laten in het Heilig jaar 2000 mij opnieuw naar deze zieke gekke werkgevers te sturen.De vraag van mij was aan de psychiater wat ik hoorde te doen om voorgoed aan liefdadigheid te kunnen doen.Het antwoord was kelner of buschauffeur opnieuw te proberen naar mijn inziens 2 zeer sociale beroepen.Ik had gesoliciteerd als kelner zonder positief resultaat.Na een korte passage bij een fabriek werd het dus opnieuw buschauffeur.Reeds vanaf de eerste werkdag was het de bedoeling mij onderuit te gaan halen.Deze komedie heeft dus langer dan een jaar geduurd met dus een paar lijken,uitwerpselen in mijn bus,schulden die men bij mij maakte die nooit zijn terugbetaalt enz.Na dus ongeveer 15maanden kwam ik bij de vakbond en wist niet meer welke dag het was.Ook dus hier nam men mijn kwetsuur niet ernstig enz. Dus mijn vraag aan de psychiatrie of de geestelijke gezondheidszorg wat is de voorwaarde om in deze maatschappij er te mogen bijhoren .Als het antwoord is eerst uw ziel aan den duivel verkopen. Heeft onze Lieve Heer brutte pech want bij mijn geboorte heeft God,Allah,Vishnoe,Jaweh deze opgeeïst om met hem op pad te gaan.Onze Lieve Heer is van plan deze verdorven wereld tot de orde te roepen en ga hem ook bekeren tot het goede.Het is als psychiater of dokter in de geestelijke gezondheid hier uw volledige medewerking aan te verleenen en niet te vroeg als een lafaard op pensioen gaan.Dus iedere Psychiater waar ook ter wereld als de wereld gek geworden is mag jij daarvan onze Lieve Heer direct wat aan doen en niet kneusen werken zoals iedereen aan een betere wereld.En dus voor de ongelovigen tijdens mijn traject met de trein Wijgmaal-Mechelen heb ik misschien wel 6jaar geleden twee reizigers voor het bisdom-Mechelen eerste klasse zien rijden het is misschien te lang geleden om zeker te zijn het liet me ook koud maar onze Lieve Heer rijd 2de klasse met een korting kaart omdat zijn uitkering te laag is.Dus voor onze Lieve Heer is vanaf vandaag alles gratis dankzij een kredietkaart waarvan men de schuld gaat kwijtschelden ik zal dan nog 2de klasse rijden amin amen alleluiah.De pastoor heeft zelf gezegd dat hij zoeen slecht mens is omdat onze Lieve Heer zoeen goede is.Als de pastoor zegt dat God bestaat gelooft niemand hem.Als de pastoor zegt dat hij zoeen slecht mens is gelooft ook niemand hem.De pastoor ziet met het goede en het kwade in het haar nooit iemand die hem gelooft.Ik ga de mensen overtuigen dus 7hoofdprijs winnaars uit België op de 26 grootste winnaars in een europese loterij is al significant.Gewoon bekeren en vertrouwen in het goede.God bestaat en onze Lieve Heer nodigt iedereen uit het goede te doen.Ik kom met heel de wereld overeen juist Onze Lieve Heer sluit ik uit ben je niet goed bezig.Inclusief is met Onze Lieve Heer .Het licht van de zon in jou hart amin amen alleluiah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten