maandag 3 september 2018

Mijn leven in een andere demensie was zeer intensgedurende meerdere maanden.

Mijn probleem is dat ik wiegedood heb gehad.Ik heb talrijke bijna doods ervaringen gehad gedurende een langere periode.Dit leven in die andere demensie was zo intens.Dat toen ik wakker werd bij het verhuizen en deze bijna doodservaringen niet meer had dat ik dacht dat het leven bij de zeven geesten van God het echte leven was.Ik was dus heel verbaasd dat deze bijna doodservaringen gestopt waren.De zending die dus deze 7 geesten mij gegeven hadden vond ik dus zeker rechtvaardig ik mocht en mag mij gans dit leven voelen dat het geluk echt wel aan mijn zijde staat.Dus wil ik nog maar eens de mensheid verwittigen dat het laten staan van een mens die het geluk uitgevonden heeft niet zinnig en ultra dom is.Ook het proberen te beinvloeden van deze gedachte is niet redelijk tegenover figuren die mensen levens redden.De beleeftijdsvorm is eerst God en zijn mens ik ben zoveel gentelmen dat ik zelf wel vrouwen en kinderen eerst voor laat gaan ondanks de beleeftijdsvorm van Godsvolk het dus anders voorschrijft.Ik kan mezelf heel goed wegcijferen heb een brede rug heb respect voor mensen met verdriet vind verdriet niet leuk.Hou heel veel van iedereen maar wens op mijn diepste gevoelens voor figuren die mijn leven gered hebben niet toetegeven.Dus ik kom uit de eerste latijnse en dus het pedagogisch project voor iemand met een gemiddeld IQ is samen met de leerlingen van het beroeps een sociale studierichting afwerken om zo eervol door het leven te gaan dat we niemand laten staan in mijn ideologie is het eerste aandacht voor slachtoffers waanneer deze vinden dat ze rechtvaardig geholpen zijn wil ik ook tijd maken voor de daders om het vertrouwen tegenover het hogere terug te gaan herstellen.Ik wil toegeven dat ik een klein beetje rancuneus ben en dat het lang kan duren waanneer het vertrouwen helemaal weg is om dit terug te herstellen.Tog heb ik geen probleem om alle mensen graag te zien ik hou ook van de natuur en ik hou van God,Allah Vishnoe,Jaweh gans schepping.Dus de 7geesten wie mijn leven gered heb ben ik zeer dankbaar en wij zijn samen.We gaan de wereld onze liefde tonen op een mens waardige manier.En dus Mohammed Boudry heeft mij de koning van de mensen genoemt en niet zomaar na drie jaar van collega zijn op de luchthaven.Ik vertrouw Mohammed een vroom Moslim en eerbidwaardige mens amin amen alleluiah.Mijn blog is nu 10jaar oud en voor die die denken dat ik niet meer weet wat schrijven zijn er aan voor de moeite mijn hoofd en hart zitten vol van de vreugde van God.Dus nog een keer excuses voor mensen die vinden dat ik tog wat brut ben tegenover hun maar soms werkt de te zachte weg tog niet.Ik kom op voor het leven en de liefde van God zonder mijn leven met God te verlochenen zou niet deugen.God,Allah Vishnoe Jaweh zal ik nooit verraden Hij is het levende symbool van het goede amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten