maandag 26 februari 2018

Het Koninkrijk Gods is nabij.

Het Koninkrijk Gods is nabij.Als simpele van Geest mag ik gerust zeggen dat ik in de uitslag van de euromillions cijfers iets Goddelijks zie.Deze cijfers waren 10-17-18-28-47 en sterren *3-*7 aan deze cijfer combinatie was een geldprijs van meer dan 174miljoen euro verbonden die door 2 winnaars gedeeld werd en dus iedere winnaar had een geld prijs van 88800000 plus minus gewonnen.Geld interreseerd mij eigenlijk niet.Ik wil samen met de mensen bouwen aan een betere wereld.Als God mee bepaalt de cijfertjes van loterijen als God meebepaalt de sport wedstrijden God heeft alles netjes in handen het is aan de mensen met Godshulp de opdracht een mooie wereld ervan te maken.Laten we allen werken tegen de klimaatopwarming.Laten we onze centjes onmiddellijk gebruiken om zonnepanelen te zetten om minder vervuilende auto's te gebruiken.Gisteren nogmaals eens gezegd dat de houtkachel niet aanmoest.Laat iedereen de minder goede mensen en de pesters aanspreken op hun ontoelaatbaar gedrag.Dus voor die die zonnepanelen willen plaatsen wij hebben op ons dank 100 vierkante meter ruimte echt eng geestig dat weer niemand wil helpen.De beleidsmakers in Belgiƫ zijn praatjes makers ik kan geen enkele zeggen die gaat zeker naar de hemel.Dus als beste vriend van God kan ik zeggen God is mooi God is prachtig aan de schepper zal het zeker niet liggen.Dus iedereen een gebedje voor het slapen gaan echt gemeend om God te danken voor het leven.Amin amen alleluiah.Laten we van Afrika een model continent maken niet om te bemoeien gewoon iedereen helpt iedereen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten