vrijdag 23 februari 2018

Den duivel moet zijn leven beteren en niet onze Lieve Heer.

Gisteren of eergisteren een objectieve post gedaan met een beetje mijn beklag op de Belgische maatschappij.Tog kreeg ik de indruk dat iemand zig hier thuis aangesproken voelde.Opnieuw een startsein voor de duivel om zijn pestersdoos boven te halen.We moeten dus in de toekomst onze poep afkuisen met het goedkoopste toiletpapier dat ook dus 1cm in de breedte kleiner is dan vroeger.Ik wil tog nog een keer mijn verhaal doen over deze corrupte wereld waar den duivel den baas is.Mijn professionele loopbaan ben ik gestart in de Leuvense Horeca zwartwerk was hier meer vertegenwoordigd dan mensen die ingeschreven waren.Ook de Leuvense politie was hier zeer regelmatig vertegenwoordigd door hun hoofdkommisaris R.Y waar ik getuige van was dat hij meerdere briefjes van 5000frank wegstak om PV te verduisteren.Ik kan precies zeggen aan welke tafel hij zat.Als men voor de openhaard staat het uiterste tafeltje links voor de klok.Ook wist ik van corrupte staatsambtenaren waar de Leuvense politie voor 100% mee samen werkten.Mijn inziens ben ik dus echt in de verkeerde wereld terecht gekomen.De Leuvense burgervader L.T herriner ik mij van ook in deze Leuvense taverne waar ik een schimmige anekdote kan van vertellen.En dan is er nog natuurlijk de Advocaat Leuvense schepen C.D.V. die mij als persoon met een ernstige handicap een procedure wou aansmeren die niet te winnen valt.Kortom 30 jaar na de feiten wat ik dus iedereen allang vergeven had tog steeds de confrontatie blijven opzoeken met de meest vredelievende persoon in de wereld getuigt van weinig verantwoordelijk zin.Ik heb het met den duivel nu al wel gehad.Ofwel gunt men onze Lieve Heer een fatsoenlijk pensioen.Ik geloof dat het buiten verblijf van de Paus leegstaat (hier zou ook al veel ilegaal verdwenen zijn).Ofwel mag de psychiater DR.Frans Depestele mij eigenhandig euthanaseren jaen nai mar.Blijkbaar hebben de aardbewoners voor onze Lieve Heer een gruwelijkere straf dan de kruisdood uitgevonden.God vergeef hun want ze weten niet wat ze doen.Amin,amen alleluiah    AVV-VVK   arm Vlaanderen halen ze het nog van de krant ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten