maandag 15 januari 2018

God is genderneutraal in Zweden.

God is voortaan gender neutraal in Zweden.Mij lijkt het hier niet tegaan over vooruit strevende verdraagzaamheid.De beleeftheid zou er immers om vragen het persoonlijk aan onze lieve Heer te vragen hoe hij zig voelt.Persoonlijk voel ik mij iemand van de tweeling Godelieve-Maria en Jozef ik voel dat het mannelijke en het vrouwelijke in mij bijna perfect in evenwicht zijn.Als men met mij wil discussieren over Jezus heb ik ook altijd het gevoel dat Jezus ook dus zig voelde als het kind van een mannelijke en vrouwelijke tweeling alles valt in de plooi.Tog in een discussie lijk ik altijd ervoor te willen kiezen Hij is niet mannelijk Hij is niet vrouwelijk Het zal iets tussenin zijn.Tog ijver ik ervoor met Hij aangesrpoken te zijn.Immers de meeste fysieke kenmerken duiden op een man.De vader figuur in mij heb ik gekregen door een kind die persoonlijk aan mij vroeg of ik zijn papa  wilde zijn.Zwijgen is toestemmen.Maar ik wil voor iedereen een vader figuur zijn.Een kind heeft aan mij nog nooit gevraagt spontaan of ik zijn mama zou willen zijn.Ik ben 100% voor de gelijkheid van man en vrouw maar de discussie dat God gender neutraal is blijkt voormij veel te vooruit strevend en kan pas een discussie zijn als God zijn Lot zig verbind aan een vrouw.Ik vertrouw op God en heb helemaal geen probleem met de keuzes die God maakt.Overigens zo als de wetenschap evolueert zouden mannen in de toekomst overbodig zijn en lijkt mij dus dit een oppertuniteit om als vrouw van mannen te houden en dit ras niet te laten uitsterven.Ik denk dat ik mij al in gevaarlijke bochten aan het wringen ben.Ik hou van elk levend wezen en heb respect voor de keuzes die maken.In mijn famillie bestaan er homo's en lesbiennes en ik kan met het hand op het hart zeggen dat ik hier geen onderscheid in maak alle famillieleden zijn mij even dierbaar.Waarom geen respect tonen naar de keuze die God maakt.Jaenne D'Arc vind ik een perfect voorbeeld van een voorbeeld Heilige voor Frankrijk.De God die ik ontmoet heb 48jaar geleden was genderneutraal tog herkende ik een mannenstem in Hem.Dus op 22augustus 2018 word onze Vader onder ons Aartsvader.Ik vind het gewoon leuk respect voor elkaar hebben dus waarom geen respect voor God de vader als iedereen die zo duizenden jaren aangevoelt heeft.Dus als het van Onze Lieve Heer afhangt men mag mij wel iemand tussen een man en een vrouw vinden tog wil ik dat de M op mijn identiteitskaart of waardan ook blijft staan.Vrouwen en mannen kunnen op mij rekenen maar ik ben gelukkig met wie ik ben en dus niet genderneutraal.amin amen alleluiah.

1 opmerking:

  1. Ik heb deze post spontaan gemaakt zonder bewust zijn van tijd en werd hier dus door het hogere voor beloond met een 00:10 als tijdstip ik denk dat de 10 dus niet voor het verloochenen van God staat.

    BeantwoordenVerwijderen