dinsdag 23 januari 2018

God heeft de blijmoedige gever lief.

God heeft de blijmoedige gever lief.Gisteren werd ik aan de kassa aangesproken in de Carrefour door de kassier of hij de rekening naar boven mocht afronden voor de voedselbanken ik was enthousiast en was blij door deze solidaire actie. 17 eurocent heeft me dit gekost om gelukkig te zijn en blij dat ik wat kon geven.Bij de colruyt geef ik ook ik denk bijna altijd wat voor de voedselbanken.Gisteren werd het bedrag van 28,3 miljoen euro dat men voor kom op tegen kanker opgehaald had.Ik ben echt blij met al deze solidaire acties van de mensen ook had ik vorige week gehoord dat het kanker onderzoek ook dus wel echt vooruitgang boekt .Ook hier zijn we blij om .Dus enkel om mijn vorige post ben ik nog treurig ik hou van mijn 2 broers Dirk en Kris maar het risico is te groot dat Kris en Patricia hervallen om de vorige post na enkele dagen alweer te deleeten deze keer blijft de post staan en hoop ik dat de wereld helpt de God van de oorlog wat zachtmoediger te maken.
Maar de positieve noot is dat de wereld ontzettend solidair is God en alle mensen zij gelooft.Tog nog maar net heeft men ook bekend gemaakt dat 80% van de rijkdom die op de wereld gecreerd word naar maar 1% van mensen gaat.Dus deze 1% aanmoedigen het voorbeeld van Bill Gates te volgen en dus vrijgevig naar de wereld te staan.Ik beloof de Belgische bevolking als ik ooit mijn verre famillie Kevin De Bruyne ontmoet hem hier zeker over aan te spreken.Maar naar de berichten die ik krijg is Kevin vrijgevig is hij ambassadeur voor mensen met een beperking.Kevin kan misschien zijn werkgevers oliesjeiks aanspreken nu de olieprijs weer is gestegen iedereen helpt iedereen naar eigen kunnen amin amen alleluiah.Geen duivels meer liever traag naar de hemel dan snel naar de hel amin amen alleluiah.

2 opmerkingen:

  1. maandag waren de mensen van Carrefour zo vriendelijk tegenover mij en nu lijkt er al weer een herstructurering van Carrefour in de lucht te hangen ik bid voor de mensen van Carrefour leef met hun mee vind dit echt niet leuk.Hoop hangt in de lucht geen paniek.Ik hoop dat alle mensen van Carrefour arbeidsvreugde tijdens hun loopbaan mogen ondervinden.Ik bid voor alle werknemers in de wereld en hoop meer dan ooit dat het kapitalisme zijn menselijk gelaat toont.amin amen alleluiah.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God is een geluksbrenger.Dus ik bid ook voor de beginnende ondernemer.Ik bid voor de wereld dat hij tegenover iedereen in evenwicht geraakt dat de balance van het leven niet doorslaat.Ik nodig iedereen uit ook voor de wereld te bidden God luistert echt hoor er komen mooie dagen aan voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen