maandag 8 mei 2017

Kevin De Bruyne doet het weer.Man city-cristal palace 5-0

King Kevin assist koning van de premier Laegue ; Was zaterdag een heel mooie match .Bij de 2 de goal was het een assist van Kevin en Vincent Kompany knalde hem binnen.2 assists en 1 goal voor onzer aller Kevin voorlopig met nog 3 wedstrijden te gaan staat Kevin vooraan in het assisten klassement.Mijn overtuiging is dus dat Kevin de beste ginger voetballer aller tijden is enkel Paul Scholles komt in de buurt maar die was niet zo belangrijk voor de ploeg als Kevin.
In ItalliĆ« heeft onze Dries 2 goals en een assist gegeven op zijn verjaardag Dries word 30jaar en scoorde zijn 30 goal in alle competities.Ik wil niemand jaloers maken maar de zon komt vanuit Wilsele   Wil-se le   word geschreven met de Wil van God.Dus na mijn 2 vorige berichten mensen die voor de blauwen willen stemmen doe gerust ik ben er 100% zeker van dat tegen het einde van mijn leven een grote meerderheid van de liberalen gaat zeggen de warmte en de liefde die de zon uitstraalt komt van God en onze Lieve Heer nooit heb ik het nog koud gehad sins ik verlicht werd in 1997.Toen kon ik mijn zending van het hogere terug herrinneren die ik als peuter door God gekregen had.Niet jaloers worden een effectieve zending door God is hard werken hoor maar we doen het met plezier met als doel iedereen gelukkig te maken amen amin alleluiah.Sjalom met de zegen van de Allerhoogste in het heelal en daarbuiten amen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten