maandag 8 mei 2017

Het is niet altijd goed nieuws over voetbal.

Met droefheid zal ik tog moeten melden dat de Go Ahead Eagels het maar 1 jaartje vol gehouden hebben in de Nederlandse ere divisie.Ook heeft OHL  (oud heverlee Leuven) voor het 2 de jaar op rij moeten strijden tegen dgradatie dit jaar heeft onze ploeg uit Leuven het wel gehaald en blijft dus in het betaald voetbal de vroegere tweede klasse.Volgens mij ligt het pijn punt bij beide ploegen aan niet voldoende middelen om zig fatsoenlijk te handhaven bij de ploeg uit Deventer ken ik het sponsering verhaal niet zo goed.Maar voor Leuven vind ik het pijnlijk het grootste europese bedrijf in beurswaarde 270 miljard euro  ABINBEV  heeft zijn roots en hoofdzetel in Leuven.Maar we eindigen met het doelsaldo van mijn favoriete Belgische ploeg Club-Brugge  met in play off 1   12 gemaakte doelpunten en 10 goals tegen .God houd van ons en blijft sportief alle matchen moeten gespeeld worden en ik heb nog maar heel zelden 3 keer in mijn leven een gokje gewaagd op het voetbal en heb steeds verloren.Hoewel ik voor super winsten ging zo had ik vorig jaar gegokt dat Man City tegen Real Madrid de terug wedstrijd in de halve finale van de CL met 0-4 zou winnen met dus een winst coofecient van 1-181  maar in plaats van 1810 euro winst werd het dus 10 euro verlies.Dus beter voor onze Lieve Heer is niet gek doen en met de voeten op de grond en in de juiste schoenen en vandaag zijn het er geen stoute schoenen.Ik ben gelukkig maar werk tog verder aan een betere wereld amin amen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten