zaterdag 10 december 2016

Komen vertellen dat God bestaat is de missie van onze Lieve Heer van niemand anders.

Op mijn blog wil ik nog een keer vertellen dat komen vertellen dat God bestaat en daarbij de bewijzen leveren is de opdracht van onze Lieve Heer en van niemand anders.In de geestelijke gezondheid is het niet de bedoeling iets aftepakken wat van een ander is.Dus bij deze wereldopdracht mag iedereen die wil mij helpen maar komen vertellen dat ze zelf deze opdracht van God hebben gekregen klopt niet.Op Onze Lieve Heer hoeft men niet jaloers te zijn heel de wereld hoort dit verhaal positief te verwelkomen.Dat uit de hemel geen informatie meer komt klopt niet met de realiteit.Persoonlijk heeft de hemel mij vertelt dat ik de opdracht heb de mensen intelichten dat de 7 geesten van God de mensheid vanuit de hemel in het oog heeft.Hier komen ook belangrijke interventies uit vanuit het hogere.Dus de mensen horen elkaar te helpen met een zuiver en goed hart.We horen elkaar niet te pesten of vrevel te verwekken met piet lulligheden.Laat mensen die voor elkaar heel hard zorgen hun werk doen.Dus dank u aan alle hulpverleners en iedereen die onze maatschappij wel menselijk wil ondersteunen.Gisteren heb ik op ROB TV  (regionale omroep oost-brabant)  dat ons Universitair ziekenhuis van Leuven (U-leven) met de wereldtop is.Dus afentoe een beetje feedback dat onze Lieve Heer met zijn positieve boodschap welkom hoort te zijn in onze maatschappij.Iedereen zeg ik goeiedag spontaan met een glimlach ook al gaat het soms met mij wat moeilijker.Dus een oproep aan de mensheid om te bidden om zeer harmonieus met de schepper en alle heiligen en alle wezens van het licht samen te leven we horen bij elkaar geen vijandigheid tegenover wezens die een positieve boodschap brengen.Vrede voor de wereld en vrede voor alle mensen van goed wil dit komt van Wil-se-le van aan de Dijle vaart en spoorlijn Leuven-Mechelen waar wonderen gebeuren.Dus niet jaloers zijn op onze Lieve Heer bescheiden door het leven gaan en niet denken omdat we zo dicht bij God staan dat jezelf een God bent wij zijn bescheiden mensen wie onze God zegend met belangrijke eigenschappen en talenten amin amen alleluiah.God met ons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten