zondag 18 december 2016

Dries Mertens Driesje driesje driesje Wilsele is groot.

Vandaag heeft Dries Mertens 4 goals gemaakt voor Napoli tegen Torino 5-3.Hiermee schrijft Dries geschiedenis hij heeft zijn eerste 3 doelpunten binnen de 10 minuten gescoord en dat hebben slechts 2 andere spelers hem nagedaan Chevchenko  (Oekrainer) en Marco van Basten.Ook is het een lange tijd geleden dat er nog iemand 2 hattricks na elkaar met slechts zeven dagen tussen gescoord heeft.Dries is bij ons in Wilsele-Dorp naar school geweest een dorp met slechts 3000 inwoners.Ik ben heel blij de school waar Dries lessen volgde noemt Bleydenbergh net als de groeps dokters praktijk recht over de school van Professor Bert.Professor Bert zegt dat wie niet gelooft dat ik een zending door het hogere heb petrol mag pissen.Maar dus nu heeft Dries ons dorp zeker op de wereld kaart gezet.Ook heeft mijn moeder een organisatie gehad om de kinderen van Chernobyl te helpen dus de ouderdom die Dries heeft vermoed ik dat hij dat in zijn schooltijd nog wel zal herrinneren.En nog een kleine anekdote de zoon van een neef heeft een drumstel van Kerkhofs Jokke.Dus wij zijn ongeloofelijk gelukkig vandaag Driesje zit aan 10 goals in de serie A in ItaliĆ«.Dries zij vader geeft les in het Heilig Hart en dus volgens de medische wereld ben ik het "Heilig Hart" hoewel ik moet relativeren in de medische wereld zijn ze van dat heilige zo niet op de hoogte maar dank zij Driesje is dit dus ook wel weer dichter al die wonderen die komen niet door slechte mensen maar door de simpelen van geest met hun zuiver hart en officiĆ«lle handicap (handicap="leeft in een andere gedachten wereld") als ooit Driesje dit leest je mag er zeker van zijn morgenvroeg word op eleven sport de match Napoli-Torino eruitgezonden en mijn wekker staat.Succes Dries Mertens we love you and your familly.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten