dinsdag 2 februari 2016

Onze lieve Heer wel welkom bij KVG.

Gisteren maandag 1/2/16  heb ik een uitnodiging van kvg gekregen voor de familliedag op 23 april.Ik heb hierop vriendelijk geantwoord dat ik niet aanwezig zal zijn waarschijnlijk.Ik heb voorlopig nog nooit aan een activiteit van kvg deelgenomen.Gezien de erkening die ik de laatste tijd als persoon mag ondervinden.Vind ik het dan ook correcter met niemand in ruzie te leven.Ik hoop in de toekomst eens aan een activiteit deeltenemen van kvg.Dus ik kan zeker door dezelfde deur van de kvg mensen die wel heel goed werk leveren.Ook de oorlog met de anti-christ lijkt mij voorbij.Ik ga dus Stefke nooit meer de anti-Christ noemen gezien het meer dan 30 jaar mijn beste maatje was.Natuurlijk kiezen wij dus allemaal voor het goede in de wereld en hopen dat alle volkeren van de wereld solidair zijn met elkaar.Net een programma gezien dat Mongolië 3maal zo groot is als het VK  en dat er maar 3miljoen mensen wonen.Misschien kunnen daar wat extra migranten dit land naar een bloeiende toekomst helpen.Maar dus zoals sommige etische proffesors is mijn standpunt we zorgen goed voor elkaar en voor iedereen.Maar 7 a 8 miljard mensen is het max wat voorlopig deze planeet aankan.Dus van onze Lieve Heer mogen mensen hun sexueele verlangens ook voor plezier en levensvreugde uiten en niet alleen voor voortplanting wat sommige schein Heiligen ook insinueren.
Gisteren ging een film over kindermisbruik in de kerk van Boston in premiere.Mensen werden er stil van.Dat Paus Johannes Paulus is Heilig verklaart lijkt mij dan ook niet serieus.Amin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten