zondag 7 februari 2016

Chinees nieuwjaar 8.02.2016 jaar van de aap.

Morgen start het Chinese nieuwjaar 8.02.2016.2016 is het jaar van de aap mijn dierenteken uit China.Apen zijn echt wel positief ingesteld en kunnen problemen oplossen.2016 is het jaar van de vuur aap. Dit teken komt ook overeen met het teken van Leeuw bij de westerse horoscoop.
Volgens  het WWW zou 2016 het beste jaar ooit worden.Hiernaar ben ik heel benieuwd.Ik heb vandaag ongeveer een dik u geleden dit allemaal te weten gekomen.Maar het toeval wil dus dat ik vandaag oosters gekookt heb.Bami goreng met kip en scampi.Was heel lekker.Ingredienten gehaald bij AH  waar ze een beetje een grotere variĆ«teit in de oosterse keuken.Mijn ouders en broer vonden het ook lekker.Dus vandaag een geslaagde dag amin dank u wel God.Hou van iedereen.Bij AH was er ook een oosterse vrouw aan het koffie apparaat.Dus God houd van gans zijn schepping zonder een ras of kleur van mensen over te slaan.Sauce Afrique is wel heel pikant weet ik nog van een trouw feest van donkere afrikaanse mensen te samen met Peter Verhoeven was toen leuk alleen zagen toen mij lippen paars van overmatig wijn gebruik .Gelukkig zijn we vandaag veel gematiger en geniet ik meer intens van het leven dan tijdens die excessen uit een vroeger leven.Hoewel we ook niet gaan overdrijven amin dank u God voor de dag van vandaag en morgen en alle dagen er zal nooit een einde aan komen amin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten