donderdag 14 januari 2016

België heeft een flut regering van mensen die niet weten waarom ze leven.

België heeft een flut regering van mensen die niet weten waarom ze leven.Deze morgen heb ik nog maar eens mogen lezen dat de Belgische bedrijfsleiders geen probleem zien in de handel met Saoudi-Arabië een corrupt land waar veel vuldig de mensen rechten worden geschonden en helemaal niet democratisch is.
Toen ik nog werkte had ik een geschil (een zoveelste) met de werkgever Bernard Verhamme de werkgever gaf mij een onwettige arbeidsovereenkomst waarbij ik voor een maand bedrag een onbeperkt aantal uren diende te presteren.Na overleg met Suzanne van Interlabor gaf deze mij raad dan maar naar de vakbond te gaan.Bij de vakbond werd ik ontvangen door Luc Geysemberg de secretaris voor voeding van de vakbond.Na mijn probleem volledig uitgelegd te hebben vroeg Luc mij of Bernard Verhamme ook een bestuurder bij Danone Rotselaar was ja melde ik hem.Luc Geysemberg vertelde mij dat tog alle werkgevers het zelfde zijn.Sinds die dag was mijn vertrouwen dan ook heel beperkt geworden in de Belgische corrupte werkgever.Na het einde van mijn werkcarriere op 32 jarige leeftijd heb ik dan ook bij de vakbond als kameraden een houdvast gezocht,maar blijkbaar waren het bij de vakbond ook allemaal dezelfde en kon ik als Christus enkel bij het ACV terecht om mijn lidgeld aftedragen.
Ik vertel dit verhaal nog maar eens na de uithaal van de onbeschaamde CD&v voorzitter dat mensen die niet aan deze samenleving willen deelnemen hier niet welkom zijn.
Het ware standpunt van een Godsdienstig mens is dat God de zon laat schijnen voor zowel de goede als de slechte mensen.Het standpunt van een gezonde geest is de geest die naar de hemel wil.Blijkbaar weten de mensen die in deze regering zitten dus blijkbaar niet waarom ze leven.En zijn het verdorven geesten die niet eens de moeite willen doen een stap in de goeie richting naar een open maatschappij waar iedereen welkom is te zetten.
Dat men bij de CD&V gaat oordelen welke de goede en slechte mensen zijn is dan ook een grote stap te ver wie denken ze wel dat ze zijn dat de CD&V in de plaats van God gaat oordelen wie dat een goed en een slechte mens is lijkt me dan ook niet realistisch daarvoor kent God de corrupte CD&V mandatarissen te goed.Er is voor de varkens in de maatschappij echt iets aan het broeden en het lijkt mij geen hemelse beloning.Dus voor heel de regering van wereld vreemde zorg tegen het einde van je leven dat God tog kan oordelen dat je leven geen van een nutteloos persoon voor de mensheid was.Amin we zullen nog maar ne keer proberen.Mijn invaliditeits uitkering daar betaald de medische wereld met plezier voor er kunnen nog altijd grapjes vanaf bij een consultatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten