donderdag 24 december 2015

ik leef wel 100% uit dankbaarheid voor God.

Soms klaag ik al wel eens maar als persoon dat wiegedood gehad heeft ben ik 100% dankbaar voor het leven.Mijn levensgezellin was 20december jarig en toen heb ik al mijn eerste kerststronk gegeten echt lekker.Mijn broer heeft vandaag 2kerstgebakken voor morgen meegebracht en als klap op de vuurpijl hebben we van onze buurman ook een kerstgebak zelf bereid cadeau gekregen.Dus soms heb ik wel aan overvloed lekker eten en ben daar super blij mee.Tog vind ik het nog altijd mijn plicht om voor mijn rechten opte komen. Wat van onze Lieve Heer is daar hebben geen schelmen recht op.Dus voor het volgende jaar ben ik nu God al dank baar maar ik ga wel voor mijn rechten vechten.Ik vind geven leuker dan krijgen ergens voel ik die onvoorwaardelijkheid steeds ik hoef voor mijn geschenken niets in de plaats te krijgen hoewel een glimlach en een dank u wel mogen .Ik ga volgend jaar cadeau's aan de armen geven en de RKK ga ik verplichten mij daarbij te sponseren .Amin en als er nog eens een pastoor van Wilsele naar een gastronomisch restaurant gaat vergeet dan de kok voor mensen in de marginaliteit ook niet uitenodigen kan ik ook wel mijn geest verruimen.Amin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten