donderdag 23 april 2015

Het bericht van gisteren was een signaal.

Het bericht dat ik gisteren de wereld in stuurde via mijn blog was een signaal om mijn probleem en het probleem van de wereld te onderstrepen.Het was eigenlijk niet mijn bedoeling de geestelijke gezondheid te schofferen.
Ik ben er mij van bewust dat ik in een bevoorrechte positie zit en dat de medische wereld mij niet in de steek zal laten.Het hoeven voor mij zeker niet allemaal poets hulpen te zijn om een propere wereld te krijgen.
In vergelijking met 50jaar geleden heeft de geestelijke gezondheid serieuse sprongen voorwaarts gemaakt.
Tog is het mijn plicht om afentoe wat harder op de trommel te slaan.Blijkbaar als ik dit via mijn blog doe,staan er onmiddelijk mensen op om mij te helpen.
Heel de wereld elke man,vrouw ieder kind dank u wel dat ik op deze mooie wereld met zijn gebreken ,mag rondlopen.
Heel de wereld mag zig niet afkeren van de wereldse problemen,iedereen hoort hierbij te helpen.Excessen om zeer grote vermogens via een Godsdienst te verwerven,stroken hier niet bij.Jezus is de koning van de armen.Heel de wereld mag mij erop controleren dat ik nooit meer dan 1 middelmatige woning bezit.Maar ik wil wel helpen de duitse RKK om hun vermogen te verkleinen.Geef de profeet maar enkele krediet kaarten om met daklozen eens op restaurant te gaan of naar een kleding winkel.Of met de mensen van een buurthuis voor mensen met psychische problemen.Als er zoveel vermogen is geef mij maar een Ford Focus Clipper automaat om boodschappen te doen voor mijn bejaarde ouders,om sociaal contact met de wereld te houden.En een extra dank u voor het Q8 naftstation in Herent aan de omleiding.Maar dus dank u aan heel de wereld zonder iemand overte slaan.Zo beter dan gisteren echt gemeend hoor;Jawel;Dank u God, Allah,Jaweh,het hogere in het universum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten